n1wzAdy

Look Around You - tv-dataspel blandat med lite humorcomment_here


Spelen var minst sagt lite udda en gång i tiden xD

Jag tänkte börja den här dagen lite lätt med ett riktigt gammalt klipp från England, eller ja, det är gjort på så vis att det ser ut som 70talet, fast allt är egentligen gjort på 2000talet. Klippet är en del utav den brittiska serien Look Around You, och man kan inte påstå något annat än att serien är både rolig och välgjord.

Jag trodde verkligen att klippet de gjort var från 70talet först, det var först lite senare som jag förstod att det var en nyproduktion fast med en retrotouch. Deras brittiska humor lyser dessutom igenom rätt snabbt också,  Inte mig emot dock, då jag tycker att klippet är freaking hilarious xD.

Vad det gäller 70tals eran för tv-dataspel, så var/är jag inte uppvuxen under den perioden. Så jag tycker det är rätt så intressant att se vilka spel som var top of the notch på den tiden. Titlarnas namn, boxarts och innehåll kunde dessutom vara precis hur galet som helst.

Btw så är den kvinnliga reportern riktigt söt ^^ njut och ha det gött!



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Sara

Jag är inte heller så förtjust i grädde, men just daimgrädde är oemotståndligt gott :D

Date: 2011-06-09 Time: 11:28:06 Url: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Robin

- Sara

Jag behöver även gå ner typ 5-6kg till så ^^

Date: 2011-06-09 Time: 11:29:59 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy