n1wzAdy

Darth Vader spelar golf och kvinnor älskar golfcomment_here


Vader må vara bajs på golf. Men vad spelar det för roll när han kan använda sig utav the force för att få bollen dit han vill. Och gnäller hans motståndare så får de smaka på the power of the dark side!

Då det är semester tider både för mig och många andra så gäller det att ta till vara på sin lediga tid så gott som det bara kan. För min del så gillar jag lång golf väldigt mycket, dessvärre så bor jag i en stad där det inte finns några golfbanor i närheten.

Men, då jag har turen att äga ett hus ute på landet så brukar jag bege mig dit på min semester. För det är bara någon mil till närmaste golfbana där ifrån. Jag må inte vara något golfproffs men jag har verkligen grymt kul, och jag har märkt en annan fördel också (utöver att man rör på sig och har roligt).

Jag vet inte om det här unikt för Sverige, men det verkar vara TOK många kvinnliga singlar som börjat spela golf helt plötsligt.


Det har sagts många gånger förut att golf är en tråkig och icke attraktiv sport. Ptja, jag håller inte med om den saken.

Vilket är en klar fördel för mig, då jag råkar vara singel. Det dröjde faktiskt inte särskillt länge innan en tjej gick fram till mig och började prata. På något vis så kom vi in på Star Wars (fråga mig inte hur) och Darth Vader, jag var inte sen med att kommentera att det finns ett roligt Darth Vader klipp på nätet där han spelar golf.

Hon förstod direkt vilket  klipp jag menade och började skratt. Ja mina damer och herrar, det här är nog första gången någonsin som jag lyckats få ett ragg genom att spela golf och referera till Star Wars. Win, win helt enkelt xD



/Player X
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

skojar du med mig?!

Date: 2011-06-25 Time: 13:24:59 Url: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: melinda

sv: har inte fått så många såna än , men de kommer väl, och då stör mej på dom också!



nja helt okej.. men desamma :)

Date: 2011-06-25 Time: 13:50:44 Url: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Ja, det är svårt särskilt i Lettland. En av anledningarna till varför vi flyttade hit:) och tack. De skulle inte komma hit igår men 29:e juni.

Date: 2011-06-25 Time: 16:57:38 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Robin

- FowZie

Nej, faktiskt inte. Jag har aldrig varit särskilt mycket för snyft, kärleks filmer (sentimental smörja, så att säga).



- melinda

Tur det ialla fall =)



- LIENE

Jag hoppas att ni får en ny chans att träffas framöver =)

Date: 2011-06-25 Time: 18:22:13 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy