n1wzAdy

Big Buck Bunny - Tungvikts kanin på ingåendecomment_here


Inget ätbart går säkert ifrån Big Buck.

Då det är söndag så tänkte jag börja dagen lite lätt med Blender Institutes 3D animerade film Big Buck Bunny. Jag har alltid gillat tecknad och 3D animerad film. Toy Story var dock den första 3D filmen som jag såg, men efter det så skulle jag komma att se bra många fler 3D filmer.

Big Buck Bunny är en sådan film, dock så rör det sig om en kortfilm i det här fallet. Fast en väldigt bra och rolig sådan. Jag hoppas verkligen att skaparna Sacha Goedegebure och Ton Roosendaal fortsätter att göra film., själv skulle jag inte bli så där jätte förvånad om de producerar en långfilm inom kort.

Check It out!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv: hahaha jäklarns vilka frågor jag har att bita i nu ;D

Date: 2011-06-19 Time: 11:11:21 Url: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Robin

- FowZie

Haha, ooo ja ^^ nu har du lite att göra xD

Date: 2011-06-19 Time: 11:36:52 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: hehe, jag blev sjuk efter att jag var ute och blev blöt. Så blir det alltid för mig:P ingen regnmänniska jag.

Date: 2011-06-19 Time: 16:58:52 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Robin

- LIENE

Tråkigt att höra verkligen...hoppas att det inte blir långvarigt bara.

Date: 2011-06-19 Time: 22:40:40 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy