n1wzAdy

World of warcraft - Fansen med kortast stubincomment_here


Wow var inte det första mmorpg spelet. Men, det var spelet som gjorde genren till en rockstjärna.

En rolig tanke slog mig medans jag tränade idag. Det här med hur fans reagerar när man driver/retas med de. Och jag kom fram till att Wow fansen är de i världen som har kortast stubin. Det krävs inte så där särskillt mycket för att de ska gå upp i varv och börja tugga fragma om jag säger så.


Och så sägs det att tjejer/kvinnor inte spelar eller gillar tv-dataspel. Tillåt mig att säga bs!

Jag kommer ihåg en gång när jag och två kompisar hade tråkigt under en rast när jag studerade. Vi laddade ner en soundboard och drog igång Wow. Sedan så började vi skoja lite med ett gäng snubbar med diverse olika röster ifrån filmer och spel.

Först när vi började använda oss utav Chuck Norris rösterna så fick de cp damp och började mordhota oss och grejer xD vi fick lov att sluta efter ett tag, för de skrek som stuckna grisar. Jag vet ärligt talat inte vad det är med Wow fansen, men det krävs då inte mycket för att de ska gå rampage.



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Har aldrig spelat WOW, men jag andra TV-spel är skitkul!

Date: 2011-07-25 Time: 22:55:57 Url: http://bodybybeijer.blogg.se/
Postat av: Robin

- Emelie

Själv är jag inte större Wow fan heller. För tillfället så är det Doom 3 och Road Rash 1 som gäller ^^

Date: 2011-07-26 Time: 10:30:13 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy