n1wzAdy

Vgmusic - En utav de bästa spelmusik sidorna i världencomment_here


Jag har varit en frekvent besökare ända sedan 1998.

Jag håller verkligen tummarna för att jag kommer att vinna en Macbook Pro, för jag behöver verkligen en laptop dator. Det vore rena drömmen för mig om jag kunde jobba ute på somrarna. Jag är nog inte ensam om att tycka så, för hur kul är det på en skala att sitta framför datorn på sitt kontor när det är varmt och skönt ute?

Jag minns när jag studerade förut och hade tillgång till just en laptop (en lånad sådan), då låg jag på gräset utanför skolan och jobbade på ett projekt. Medans jag jobbade så lyssnade jag på spel musik ifrån den excellenta sidan VGmusic.

De har hur sjukt mycket spelmusik som helst på sin hemsida, till alla möjliga och omöjliga format. Från dåtid till nutid. Det finns nog något för alla att finna där. Många utav mina ringsignaler till mina mobiler kommer ifrån just VGMusic faktiskt.

Se beger dit och börja leta efter lite musikaliska guldkorn!





/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack, vad gulligt! Glad jag blir, älskar ju allt som har med kläder, skor och accessoarer att göra :-D

Date: 2011-07-30 Time: 17:31:20 Url: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Robin

- LIIV

Så lite så, haha, jo, jag märkte det ja ^^

Date: 2011-07-30 Time: 19:10:33 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy