n1wzAdy

Star Street - Serien som folk inte trodde existeradecomment_here


Jag vet inte om serien går att köpa på DVD idag, men VHS kassetter finns det fortfarande att köpa här och där.

Fram tills idag så trodde jag faktiskt inte att den tecknade serien Star Street existerade (den gick tydligen på Tv 3 en gång i tiden fick jag höra för en stund sedan). Jag trodde på fullt allvar att jag drömt hela grejen, men samtidigt så kände jag på mig att jag visst sett serien vid något tillfälle.

Men åren gick och jag kunde aldrig komma på vad tusan serien hete, men nu har jag en sak mindre att grubbla över. För fulla titelnamnet lyder "Star Street - The Adventure of the star kids". Serien vart väl ingen jätte succé precis gissar jag på, då i stort sätt INGEN minns eller känner igen serien idag.

Folk trodde typ seriöst talat att jag gick på droger när jag förklarade Star Streets innehåll. "En liten lilla alien som heter Momo som kräver att bli konstant matad" och "en massa ungar som lever på en planet som är formad som en stjärna", cocaine Is a hell of a drug som sagt xD, det var den responsen jag fick i 9/10 fall.

Jag lär knappast få något nobelpris för den här upptäckten, men lite coolt känns det allt att man lyckats lista ut namnet på en serie som varit i stort sätt bortglömd sedan 1991 (det finns btw ENDAST 26 episoder utav Star Street).



/Player X
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: LIENE

sv: Så bra du har en sådan bror:)

Min bror missade tåget igår så han kommer inte hit:( men men. Fick ändå en bra dag:D

Date: 2011-07-31 Time: 08:30:45 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Robin

- LIENE

Svar ja, han kommer hjälpa mig att lyckas att få en snygg och vältränad kropp. Sen jävlar blir det till att ragga kan jag säga ^^

Date: 2011-07-31 Time: 12:41:04 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy