n1wzAdy

Screamers - De skriker så att dina öron blödercomment_here


Anger management + ett hagelgevär = ilska löst, men, patient död.

Somliga människor borde seriöst talat inte äns få spela spel, i synnerlighet inte online eller i grupp ihop med andra medmänniskor. Jag pratar om personer som har uppenbara anger management problem. Jag har dessvärre upplevt det både på plats irl via LAN och online.

Den typen utav ilskna muppar som jag hatar mest är utan tvekan de som jag döpt om till så kallade "Screamers". Så fort som de dör, blir träffade eller att något inte går som de vill, så skriker de i sina hörlurar. Och jag svär, kunde jag dela ut en digital fifth star genom skärmen/tvn på de här idioterna så skulle jag fan inte tveka en sekund att göra det.

Mina öron har blivit misshandlad så pass många gånger utav screamers att jag tappat räkningen. Screamers tenderar också att ha en väldigt hög volym på sina headsets. Så föreställ er hur det skulle kännas om två personer placerade sin mun i varsitt öra på dig och började vrål skrika i de.

Vilken trevlig upplevelse det skulle bli för dig inte sant?, det är troligen därför så många köra på mute när de spelar online också, ialla fall när det är öppna/publika matcher (alltså att vem som helst kan joina ett spel). Imo så är det dock spel så som Halo, CS och Wow som är helt klart värst.

Fast det hänger nog ihop med det faktumet att det är mest fjortisar som spelar de titlarna, tyvärr. Screamers är också väldigt, väldigt duktiga på att ösa ur sig svordomar, könsord och förolämpningar (i 9/10 fall), de gränsar faktiskt ibland till att vara rena troll.

En gemensam nämnare har de ialla fall allihop, oavsett Screamer nivå. Samtliga borde uppsöka en psykolog, prata ut och ta tag i sina agressivitets problem. Det bästa vore dock om de gav fullständigt fan i att spela spel där andra RIKTIGT människor också är med och spelar.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: ja visst jag har världens snyggate vänner ;)

Date: 2011-07-31 Time: 17:52:28 Url: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: haha 92-90 :P

Date: 2011-07-31 Time: 21:08:12 Url: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Robin

- Alexandra

Ah crap! då är jag för gammal för de -_-

Date: 2011-07-31 Time: 22:14:38 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy