n1wzAdy

Konsten att omvandla fett till musklercomment_here


Målet är helt klart att få en sådan här kropp. Bara att kämpa vidare!

Det stämmer rätt bra det där med att äns diet är 50% utav träningen, det kan jag gå i god för. Jag fick tidigare i mig på tok för lite protein varje dag och jag åt fel saker och för mycket utav det, men jag rättade till det felet för ungefär en månad sedan.

Nu börjar man se skillnaden, jag är snart nere på 80kg och sedan jag börjat simma så har jag börjat märka att fläsket på magen börjat försvinna, för att inte tala om att bröstmusklerna börjat växa en hel del. Det handlar även om att variera sin träning och ge sin kropp en chans att återhämta sig, samt att låta sina muskler växa.

Min mat består mycket utav kyckling, fisk, ägg och bananer. Eller kort sagt, ALLT som är protein rikt. Jag försöker bränna så mycket fet som jag bara kan och ersätta fettet med muskler istället. Jag kan även konstatera att chili + curry ihop bränner rätt mycket fet.


Imo så finns det inget sexigare än kvinnor med fina och vältränade magar.

Så det är inte helt ovanligt att jag kör på en curry, chili och kyckling gryta t.ex. Det är också skit viktigt att man äter MAX 30-60min efter att man tränat, annars har äns träning varit bortkastad mer eller mindre. Jag skulle dock säga att min blandning utav joggning tre gånger i veckan, gymträning 3 gånger i veckna + simning och rätt diet är nyckeln till framgång för min del.

Som jag ser det så handlar det mest om att ha tålamod, inte ge upp och att inte rubba på sina träningsrutiner en millimeter. Jag tycker dock att det är lite komiskt att folk tror på fullt allvar att de kan få vältränade kroppar UTAN blod, svett och trårar.

Tro mig, det finns INGA enkla vägar till en snygg och vältränad kropp
. Det får man jobba hårt för att uppnå, precis som allt annat i livet. Jag hoppas dock att videoklippen här nedanför kan vara utav någon nytta och hjälp för er, tipsen & råden har hjälpt mig i min strävan efter en vältränad och hälsosam kropp ialla fall.

Lycka till!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy