n1wzAdy

Kirby's Dream Land - Snart till en 3DS nära digcomment_here


Satan vad man nöte den här titeln på tidigt 90tal. Jag vet e tusan hur många gånger man fick ladda om GB batterierna per dygn, för att kunna spela bara lite till.

HALs senaste Kirby spel "Epic Yarn" är så gulligt och underhållande att spela att man nästan självdör efter en stunds spelande. Men Kirby fansen kommer att få mer godis att suga på inom kort. För det klassiska Kirby spelet Dream Land från 1992 (ursprungligen släppt till Gameboy), kommer att ha release till 3DS (via Nintendos online butik) vilken dag som helst nu.

Priset är inte så där farligt högt heller, runt 30kr (400 nintendo poäng). Personligen så har Kirbys Dream Land en väldigt speciell plats i mitt Gamer hjärta utav flera anledningar. För det första så var det mitt favoritspel till Gameboyen, för det andra så vart man verkligen lycklig utav att spela Dream Land och för det tredje så träffade jag min första tjej tackvare Dream Land.

Jag var väl 10-11 år kanske, och vi hade ett gemensamt intresse, Kirby. Själv så tycker jag i dagsläget att det är otroligt skönt att slippa allt vad våld, hata och död heter och bara spela som en gullig rosa boll istället, och lugna ner nerverna.



/Player X
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Emmy Asklöf

Det är Norsk Skogskatt och Svensk Bondkatt. :)

Kram

Date: 2011-07-31 Time: 16:23:08 Url: http://emmyasklof.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: haha ja det gör så himmlans ont xD

Date: 2011-07-31 Time: 16:32:59 Url: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Robin

- Emmy

Ah, då gissade jag inte helt fel med andra ord :-d



- Alexandra

Därav att jag försöker att ha koll på VART någonstans jag har min fötter och tår när jag flyttar runt mig med kontorsstollen xD

Date: 2011-07-31 Time: 17:13:55 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: Giz

sv: å fy fan:/ uch vad dåligt av rättsystemet! Håller med dig , man ju ta saken i egna händer nästan ju:(

Date: 2011-07-31 Time: 17:36:01 Url: http://swegizmo.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack ja hon e en sötis :D joråå dom flesta är de ;D

Date: 2011-07-31 Time: 18:48:37 Url: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Robin

- Giz

Tyvärr så är det så...därför måste det bli en ändring på det framöver.

Date: 2011-07-31 Time: 19:03:36 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy