n1wzAdy

Gå inte på hala ytor, marken gör ontcomment_here


Saruman fick lära sig den hårda vägen (bokstavligen, då golvet var/är väldigt hårt) att man helst inte ska gå på hala golvytor.

Det har varit en helt underbart skön dag idag och jag lyckades slå mitt person bäst på joggningen (4.8km på 25minuter) också och jag kan nu stoltsera med att jag nåt mitt mål. Nämligen 80kg, det känns grymt skönt att man lyckats pricka det efter alla månader utav hård träning.

14kg fläsk har jag alltså lyckats bli av med på 3månader, not to bad. Jag är även väldigt glad för att jag inte har samma medarbetare som Saruman xD enjoy och ha en fortsatt trevlig kväll!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy