n1wzAdy

Förvandla din IP4/Ipad 2 till en Gameboy!comment_here


Hur cool vore det inte om äns Iphone 4a eller Ipad2 såg ut så här?

Jag var rätt så less på mitt svarta och tråkiga IP4a skal så jag bestämde mig  för att leta efter något snyggare alternativ på nätet. Då jag är en gamer så ville jag ha något som speglar min personlighet och största fritidsintresse, jag hittade till slut fram till lootiful.


Gameboy passar till mycket mer än bara mobilskal, det funkar utmärkt som tryck på kläder också t.ex.

De tillverkar Gameboy skal (grymt snygga sådana också) för IP4 och IPAD2. Priset var inte så där jätte farligt heller, 17dollar (runt 100kr) + frakt för IP4 GB skalet. Så det var ett riktigt fynd för min del, så jag ser fram emot att få pimpa min IP4 och förvandla den till en Gameboy inom kort!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh ja de som hänt i norge är verkligen beklagligt :(

Date: 2011-07-24 Time: 20:16:06 Url: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: LIENE

sv: behövde också smälta det med Oslo och ön. Först kunde jag inte ens begripa, men egentligen tragedier händer varje dag men vi väljer att fokusera på n¨got i grannländerna. Ondska finns överallt. Det kryllar av det. Man kan inte lita på någon!

Date: 2011-07-24 Time: 21:11:21 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Malin

Vill bara önska dig en fortsatt bra söndag, & hoppas du kommer få en toppen vecka nästa vecka! :D <3

Date: 2011-07-24 Time: 21:30:02 Url: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: Robin

- Alexandra

Jag är mest förundrad över hur folk INTE kunnat misstänka personen ifråga. Fast tydligen så har han levt på gamla meriter, alltså att han inte ställt till med skit tidigare.



- LIENE

Vart ett par drinkar för min del...har varit på tok för mycket skit den senaste tiden. Ärligt talat så är jag rätt trött på människor i allmänhet.



Jag föredrar maskiner och djur, de vet man ialla fall vart man har de.

Date: 2011-07-25 Time: 00:18:15 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: simone

hha helt underbart skal, fan vad niiice :)

Date: 2011-07-25 Time: 11:05:10 Url: http://simoneh.se

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy