n1wzAdy

Cosmic Rays Of Death - Udda, men rätt bracomment_here


Deras musik är typ en blandning utav metal, rock och chiptunes.
Innan jag sticker iväg och simmar så tänkte jag tipsa er om Metal/rock bandet Cosmic Rays of death. Jag hörde talas om de via shoot em up spelet R-type (true story), jag sökte nämligen efter några schyssta remix låtar ifrån R-Type.

Då dök CROD upp och jag vart lite nyfiken på deras musik, sagt och gjort. Jag lyssnade på deras låt "R-Type", som kanske inte är någon hitlåt direkt. Men soundet är rätt sweet faktiskt. CRODS övriga låtar har jag inte lyssnat på än, men det sägs att de jobbar på att släppa ett album worldwide.
Vi får se hur det blir med den saken. Jag önskar de lycka till ialla fall.

Mike Logie
Bass + Vocoder

Matt Brennan
Guitar, FX + Vocals


/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: LIENE

sv: Hehe, lite märklig och cool film läste jag på google:D

Jag tror betydelsen med drömmen är endast positiv. Något bra som någon annan vill ta ifrån mig kommer faktiskt aldrig tas ifrån mig. Jag tänkte på min sång. Känns som allt och alla försöker förneka och ta ifrån mig rösten men den kommer nog tillbaka:)

Date: 2011-07-23 Time: 16:55:34 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: ja de är sjukt hemskt :( beklagar verkligen :(

Date: 2011-07-23 Time: 17:24:49 Url: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Robin

- LIENE

Då ska jag helt klart kolla upp den filmen =) ah, men då är det ju bara något positivt i ditt fall ju ^^



- Alexandra

Världen är inte en kärleksfull plats precis...

Date: 2011-07-23 Time: 19:10:56 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är vinnaren av Veckans blogg utsedd. Se om det är du, då du får ta del av mina 500-1000 läsare per dag! Om inte, så var med och tävla igen, svårare än så är det inte! :D

http://swaxu.myshowroom.se

Date: 2011-07-23 Time: 21:14:56 Url:

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy