n1wzAdy

Veckans babe - Zuzana Majorovacomment_here


Zuzana är i min mening precis lagom vältränad. Inte för mycket, inte för lite utan lagom. Snyggt är bara förnamnet.

Jag såg ett rätt intressant tvinslag igår gällande träning, hälsa osv. Det gällde de här så kallade mirakel kurerna som ska kunna göra underverk för både äns kropp och vikt, bara genom att äta choklad bars flera gånger i veckan. För mig är det rätt uppenbart att det är skitsnack.

Men företaget säger det folk vill höra, nämligen att det är enkelt och att det ger resultat utan att man behöver lyfta ett finger.

Men företagets VD vart ställd mot väggen då flera hälso experter sågat deras chokladbars. De menade på att både deras reklam (dom som tillverkar och säljer choklad barsen) och texten på barsen är missvisande (barsen är tänkta att ersätta en måltid).

Samt att deras produkter är fulla utav socker, så kort sagt så är dom så långt ifrån hälsosamma som man kan komma. Därför går jag on topic igen och lyfter fram veckans babe Zuzana Majorova.

Som VET hur man kommer i form och håller sig i from. Både genom att träna och äta rätt. Det finns INGA enkla genvägar till en vältränad, snygg och hälsosam kropp, så enkelt är det. Vill man må bra och se fin ut så får man lida pin.

Där emot så kan man ju anpassa träningen så att det går ihop med äns vardag och att man gör träningen mer rolig. Så att man motiverar sig själv att komma i form och hålla sig i form. Musik och belönings system funkar väldigt effektivt för min del.

Zuzana har hur mycket bra råd och tips som helst via sin hemsida Bodyrock på olika övningar, maträtter osv som kommer att hjälpa än att nå fram till sina önska träningsmål. Så lycka till med träningen kära läsare!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: lovisa

sv: jo magen är svårast att bli nöjd med tkr jag :D

Date: 2011-02-22 Time: 13:43:28 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ok:D fullt upp förstår jag:D hur är det annars? allt bra idag?:)

Date: 2011-02-22 Time: 13:45:53 Url: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Sara

Snygg!



Jajjemen, ska man surfa ska det kännas lyxigt ;)

Date: 2011-02-22 Time: 13:54:42 Url: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Robin

- lovisa

Jag har ingen vidare fin och vältränad mage för tillfället...det är den kropps delen som jag är minst nöjd med. Men jag jobbar på det!



- Nathalie

Jodå, bara grymt besviken att jag inte vart nominerad till årets spelblogg...



- Sara

Haha, ja nog surfar du med klass alltid P:

Date: 2011-02-22 Time: 15:31:07 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy