n1wzAdy

Wonderboy III Turbo Grafx 16 - Den bästa versionencomment_here


Ett utav Sms bästa spel i alla aspekter. Dock så anser jag att TG16 versionen är ett strå vassare.

Jag äger inte en Turbo Grafx 16, men, jag hade lyckan/turen att få testa på Wonderboy 3 för konsolen för ett tag sedan. Och i ärlighetens mening så är TG16 verisonen utav WBIII bättre på flera punkter. Grafiken är bättre,  ljud/musik kvalitén är av högre standard Och antalet buggar är färre.

Men utöver dom sakerna så är det dock i princip ett identiskt spel.
Men precis som jag nämde i ett rätt så gammalt inlägg. Så är jag ialla fall funtad på så sätt att jag ALLTID vill spela och uppleva den bästa versionen ifrån start.

Det var som när jag upptäckte att jag hade Resident Evil 4 för hela tre olika format! (Wii, GC och PS2). Vilken version skulle man lägga ner sin tid och själ på?

I det här fallet så valde jag att spela PS2 versionen först utav det enkla själet att Wii och GC utgåvan låg ner packad i en kartong på vinden xD

Men jag tror ni förstår min poäng. Jag lär nog inte vara ensam om att tänka så här heller tror jag. Har man flera olika konsoler så köper man nog rent logiskt spelet man vill ha till den konsolen som den fick högst betyg till, eller har jag fel?



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Sara

Jaa, Zumba är jättekul och man håller igång hela tiden :) Det är ingen styrketräning utan mer förbränning :)

Date: 2011-02-23 Time: 11:48:25 Url: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Nej ingen har påtalat om det och kanske lite ba;)

Date: 2011-02-23 Time: 12:57:20 Url: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Robin

- Sara

Kanske ska börja köra det på dom dagarna när jag inte går på gym då? =)

Date: 2011-02-23 Time: 13:00:39 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: annsoh

haha precis! :D

Date: 2011-02-23 Time: 13:29:18 Url: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Robin

- GUEVACCI

Haha xD bara jag som noterat det kanske rent utav?

Date: 2011-02-23 Time: 16:04:56 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy