n1wzAdy

TOBIAH Viksporre - Elektronisk orgasmcomment_here



Jag är som ett litet barn för stunden. Jag lekar för fullt med min HTC HD Desire telefon, så har jag en Iphone 4 som ligger och väntar på mig också. Jag inser själv hur grymt mycket tid jag kan spara med hjälp utav dom här två mobilerna (jag kan organisera upp min vardag mycket bättre nu).

Med tanke på att jag tidigare hade 2st riktigt gamla mobiler
(3år plus) också, så var det verkligen på tiden att skaffa något nytt. Det kändes nästan lite som när jag gick från en Pentium 3 dator till en P4 för flera år sedan, lite så vad känslan när jag väl fick igång min HTC HD Desire telefon.

Jag har lekt runt med HTC mobilen i säkert 2timmar nu. Lagt till min mail, Facebook och twitter, lagt in bilder och nya ringsignaler. Ja mina vänner och läsare, jag är en geek och teknik junkie av den värsta sorten.

Räkna med att jag recenserar både Iphone 4 och HTC nallen framöver. Men just i detta nuet så tänker jag låta er njuta utav bit pop musikern Tobiah Viksporre (Svensk verkar det som) istället. Han älskar allt vad C64 och amiga heter, så hans musik är också väldigt inspirerade från just den sortens typ av musik och epok.

Inte mig emot, då jag gillar den sortens musik. Nej, nu ska jag ut och power walka lite INNAN solen går ner. Ha det nice gott folk! och enjoy.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: danten89

Känner du September? =)

Date: 2011-02-20 Time: 16:05:11 Url: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: lovisa

ssv. absolut:) skulle n og inte vara så roligt om man aldrig fick ha en mindre bra dag heller!

Date: 2011-02-20 Time: 16:24:36 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag vet också hur jag vill att min framtid ska se ut just nu, otroligt skönt:)

har du haft en bra söndag?:) vad ska du hitta på ikväll?^^

Date: 2011-02-20 Time: 17:47:31 Url: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Robin

- danten89

Nja, inte precis. Men jag har sett många intervjuer med henne =) plus att hon vart ju rätt så privat utav sig via tv-serien "Så mycket bättre".



Så det var/är den bilden som jag fått utav henne.



- lovisa

Nej, för mycket utav det goda blir inte bra det heller. Lagom är bäst =)



- Nathalie

Härligt att höra :) jag förstår dig! jodå, tar det lugnt. Mecka med mina nya mobiler haha P: och läsa igenom en hel hög med tidningar.

Date: 2011-02-20 Time: 17:53:05 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy