n1wzAdy

Doom - Nu omöjligt ännu blodigarecomment_here


Det ägde då och det äger nu. End of story.

Det var så satans skönt att kunna sätta sig framför datorn igår och bara släppa all stress, press och jobb, och bara spela Doom hela natten lång. Jag har mixtrat en hel del med Doomsday Engine, lagt till och tagit bort saker.

Jag kom till insikt att jag gillade att ha dom gamla monster skinsen kvar (3d modellerna såg lite konstiga ut), samt att jag istället fixade så att miljöer, effekter osv såg så bra ut som möjligt. Jag ville ha kvar den där signatur Doom känslan helt enkelt men ändå ha en bättre grafisk upplevelse.

Och jag kan utan att överdriva påstå att jag lyckats med just den bedriften. Och blod effekterna är verkligen 100gånger bättre än förut!

Doom är btw en riktigt bra stress dödare i min mening. Så om ni ursäktar mig, så tänker jag återgå till att döda monster i helvetet. Ha en bra helg gott folk!


Som synes på bilden så är det gott om fiender att fimpa i Doom.


Dom nya effekterna som jag installerat är sååå freaking awsome!

/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Elin [glasartad]

Svar: Haha, tveksamt (;

Date: 2011-02-26 Time: 10:34:18 Url: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; 7 gånger ?!?! :O jag som klagar på att ja har matte 1 gång i veckan xd

Date: 2011-02-26 Time: 10:55:21 Url: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: HAHA jaså?:D jag kliver typ jämt upp innan nio:P

Date: 2011-02-26 Time: 11:10:03 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: emelie francea

Ville bara passa på & önska dig en bra lördag! :)

Date: 2011-02-26 Time: 11:26:49 Url: http://franceaemelie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ha det fint:D

Date: 2011-02-26 Time: 12:43:59 Url: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Robin

- Elin

Tro mig, jag fick precis G i betyg på bilden under högstadie tiden xD



- t h a i p i n n e n

Det vart mest så för att jag ska hinna med att söka till högskola INNAN den 15april.



- lovisa

Du är en hurtig tjej med andra ord ^^



- emelie

Tack det samma madam :)



- Nathalie

Det samma, det samma (=

Date: 2011-02-26 Time: 12:56:31 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy