n1wzAdy

Stalker 2 är nedlagt?comment_here


Kommer vi att få se en uppföljare? det får ödet avgöra åt oss.

Den här nyheten (eller ja, det har varit känt i någon vecka eller två nu) fick inte mig att hurra och klappa händerna utav glädje precis. Jag fick precis höra att envisa rykten säger att GSC lagt ner Stalker 2, samt att hela studion kommer att stänga igen sina dörrar.

Det är dock två versioner utav den här storyn. Den som spelmedia målat upp (att Stalker 2 nu är historia) och den som GSC själva håller fast vid. Nämligen att ALLT är en lögn, överdrifter osv. Som fan, spelare så kan man ju inte göra annat än hoppas på att GSC talar sanning.

Men det ser riktigt mörkt ut, då Sergey Galenkin från 1C bekräftat att sådant är fallet (original storyn finns att finna via Rock Paper Shotgun). Surt sa räven minst sagt... Det ska dock nämnas att GSC tog bort sitt twitter meddelande om Stalker 2s nedläggning.

För seriöst talat så ser jag "nästan" mer fram emot Stalker 2 än vad jag gör med t.ex Half-Life 3. Jag såg verkligen sjukt mycket fram emot Stalker 2, så jag är rätt så uppriven och besviken just nu. Jag hoppas innerligt att allt löser sig för GSC på något sätt.



/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy