n1wzAdy

Konsten att bränna mycket kalorier 24/7comment_here


Zuzana BodyRock.Tv


Man kan lugnt säga att jag lärt mig en hel del de senaste 3veckorna. Jag har lyssnat på de som verkligen vet vad de pratar om, och läst tipsen som verkligen givit folk resultat. Idag t.ex brände jag nästan 500 kalorier under min jogging runda ( 5.5km).

Det är helt klart okej, men det är ju bara en del utav träningen. Det måste ju vara rätt diet också, man ska sova bra, dricka mycket vatten och undvika stress. I mitt fall så har jag kommit så pass långt nu i min träning, att det bara är magen kvar att fixa. Samt att bygga upp mer muskler då.

Jag väger i dagsläget 74kg (jag är 178cm lång), men trots det så har jag flera kg fläsk kvar på magen att bränna bort. Men nu vet jag åtminståne hur jag ska och INTE ska göra.  Nu mera så tränar jag antingen direkt på morgonen eller på kvällen, och jag äter rätt saker. Samt så har jag spridit ut ätandet över hela dygnet (fast i mindre doser).

Det finns även saker man kan stoppa i sig för att öka kalorie förbränningen. Vinäger, curry, chilli, vitlök, grönt te bla. Jag tänker dock inte röra någon utav de här så kallade förbrännings preparaten, för jag har läste en hel del otrevliga saker om de...

Nej, det blir på naturlig väg jag kommer att gå. Blir bäst så. En tjej som verkligen kan det där med förbränning, dieter och träning. Det är Zuzana från BodyRock.Tv. Så vill ni ha bra råd och uppnå grymma resultat, då är Bodyrock stället för dig/er =)

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy