n1wzAdy

Infinity Blade 2 - Svinga svärd till IP4 & Ipad!comment_here


En efterlängtad har det visat sig.

Jag ska väl börja med att säga att jag inte äns spelat första delen utav Infinity Blade. Men det hindrade då inte mig ifrån att fatta tycke för dess uppföljare Infinity Blade II. Då jag bara råkar ha en Ipad 2 i min ägo, och eftersom jag gillar hack & slash action.

Så passade mig IB2 som handen i handsken. Det var tidigare ett jäkla hallå över buggar och annat icke önskat. Men utvecklarna Chair Entertainment har tydligen åtgärdat det nu, för jag har då inte upplevet några buggar så här långt.

I vilket fall som helst. Det man kan förvänta sig att få uppleva när man spelar IB är följande. Intensiv melee action, adrenalin pumpande attacker, kombos och slakt utav både fiender och bossar. För 49kr via itunes så kan den här lilla action gobiten bli din!



/Player X
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Therese Ahlström

Svar: Tack! och tack detsamma :)

Date: 2011-12-28 Time: 19:11:19 Url: http://thereseahl.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Currysoppa lät dessutom väldigt gott :D

Nja, jag är inte festprissen direkt så har inga stora planer på nyår :) själv?

Date: 2011-12-28 Time: 19:56:52 Url: http://angelica.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: var inte heller så bra på kameror så läste runt lite om alla slags kameror. Ja, jag överlevde stormen:D

Date: 2011-12-28 Time: 20:38:38 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Robin

- ANGELICA

Det är bra grejer helt klart ^^ jobba, sedan fest :-d



- LIENE

Blir bäst så, så slipper man att bli besviken =) det är jag väldigt glad för!

Date: 2011-12-30 Time: 00:33:28 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy