n1wzAdy

Gott nytt år!comment_here


Och må 2012 bli ett ännu bättre år!

Jaha, då är det bara mindre än 2timmar kvar på det här året. 2011 har varit ett väldigt blandat år. Både vad det gäller bra och dåliga saker, och då menar jag inte bra inom spel. Utom inom underhållning och världen i stort. Men istället för att gå in på allt det dåliga, så tänkte vi på The Gaming Ground fokusera på det som är bra istället.

Jag tänkte börja med oss själva. Nya sidan (TGG v 1.0) kommer upp imorgon (exakt tid går ej att säga, men mellan 10:00-13:00), och vi har gått igenom all feedback som ni givit oss. Det som efterfrågats mest är tävlingar, anime, intervjuer och recensioner.

Så vi ska försöka att leva upp till allt det. Så här långt har vi dessvärre bara hunnit med två intervjuer (det är rätt så tidskrävande att genomföra, samt så ska man ju få någon att ställa upp också. Vilket också tar tid). Tävlingar kan jag dock redan nu säga att vi kommer att fixa redan under januari månad.

Utöver det så har 2011 varit ett riktigt bra spelår. BF3, Gears of War 3, Skyrim, Zelda Skyward Sword, Portal 2 mfl. Så på den fronten har jag inte mycket att klaga på alls faktiskt.

Vi på TGG vill även passa på att tacka alla våra läsare som besökt och stöttat oss under det gångna året. Tack, vi älskar er!

Våra mål för The Gaming Ground 2012:

- Bli en utav Sveriges allra kändaste underhållningsportaler på nätet
- Öppna The Gaming Ground v 2.0
- Dra igång en massa coola tävlingar, där vi lottar ut grejer till våra läsare
- Fixa intressanta intervjuver med intressanta människor
- Få tag i 7 personer som vill skriva för oss
- Ladda upp mängder med videos på youtube
- Komma igång med våran egen webbserie på allvar
- Besöka en massa mässor



/Mvh The TGG Crew
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: LIENE

sv: 7 december var då jag fick ta reda på vad som finns inuti mitt huvud, sen blev allt bara värre (dock naturlig reaktion). Självklart har jag fler datum men de minns jag inte för de var i början av förre året:P



Jag önskar bara lycka till! Gott nytt år!

Date: 2012-01-01 Time: 09:18:46 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Robin

- LIENE

Ah, då förstår jag. Jag hoppas verkligen innerligt att allt kommer att ordna sig för dig. Tack så mycket! :-d och det samma!

Date: 2012-01-01 Time: 09:33:50 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy