n1wzAdy

Dead Island When the shit hits the fan, clean It up!comment_here


Dessvärre så är de döda inte tillräckligt döda i Dead Island. Så man får jobba hårt för att se till att de levande döda, förblir döda.

Det spelas dead island för fullt i mitt hus just nu. Det är jag och mina bröder som spelar. Jag var väl sist ut på banan, men bättre sent än aldrig antar jag. Jag har bara spelat i någon timme så här långt, but so far so good, som man brukar säga.

Så här långt kan jag dock säga att jag gillar visa aspekter mer i DI än de i t.ex Killing Floor eller L4D. Man kan göra fler coola grejer, det finns mer vapen också. Samt går det alldeles utmärkt att leka Carmageddon för den delen också, då fordon finns tillgängligt i DI.

Det låter kanske lite udda, konstigt och sjukt att man kan skratta så illa att man nästa pissar på sig i ett sådant spel som Dead Island. Med tanke på att det rör sig om action/horror, med zombisar, monster och allt vad det innebär.

Men förklaringen till det är rätt simpel faktiskt, förutom att DI är grymt roligt att spela. Så kan man göra en del fuckt up grejer också. T.ex så kastade jag ett järnrör i huvudet på en zombie och hoppsparkade fanskapet i bröstet så att han flög ut genom fönstret på 10e våningen (eller något sådant).

Så ja, DI har helt klart en hel del komiska moment inbakat i sig. Det är lite Evil Dead över det hela ibland faktiskt. I vilket fall som helst. Om ni checkar in videon här nedanför så får ni ett prakt exempel på vad jag just nämt.

Enjoy!



/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tack detsamma :D

Date: 2011-12-30 Time: 20:03:59 Url: http://angelica.blogg.se/
Postat av: kajsa

Det låter som ett roligt spel :)

Kanske något man ska ta och införskaffa sig!

Date: 2011-12-30 Time: 20:52:54 Url: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy