n1wzAdy

Samus Aran Minecraft Skincomment_here


Samus Aran, min absoluta kvinnliga favorit karaktär inom spelvärlden.

Nu har Minecraft febern även drabbat min familj, den enda personen som INTE spelar minecraft i min familj är min mor (men jag har en känsla utav att det kommer att bli en verklighet inom kort också). Fast det är nog min minsta broder Jonas som är det största Minecraft fanet utav oss alla.

Dock så vart jag lite nyfiken efter att ha kollat över min broders axel bara för någon dag sedan. Bara det faktumet att man kan göra (eller ladda ner) skins till Minecraft, gör saken ännu mer intressant för mig. Jag fann bland annat ett Samus Aran skin (som ni kan ladda ner här!) som passade mig i smaken.

När jag såg skinet så slog mig tanken att det troligen finns alla möjliga skins att ladda ner. Gordon Freeman, Lemmings, Twisted Metal osv. Grymt coolt är bara förnamnet!



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Anonym

okeeeeej! :)

Date: 2011-08-30 Time: 11:07:44 Url: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

nope ;) diskborste! haha

Date: 2011-08-30 Time: 12:15:20 Url: http://guevacci.se
Postat av: Sara

Jojjomen, Råttatouille är en Disneyfilm :) Den tillhör Disneys Pixar-klassiker :) Älskar den filmen, dock äger jag den inte än, men snart så :)

Date: 2011-08-30 Time: 12:54:46 Url: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Robin

- GUEVACCI

Haha, det hade jag ärligt talat aldrig kunnat gissat xD



- Sara

Jaså? det hade jag missat helt och hållet faktiskt =) yesbox, en sjukt bra film är den!

Date: 2011-08-30 Time: 15:14:58 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy