n1wzAdy

Remi Gaillard - Fransmän kan ha humor dom medcomment_here


Remi är helt jävla insane i huvudet. Men ack så rolig.


Folk säger att fransmän inte har någon humor och att de inte de inte vet vad sarkasm är. Jag trodde lite på det där förut, men min inställning skulle komma att ändra sig när jag fick höra talas omRemi Gaillard. Killen är komik rätt igenom. Ännu mer komiskt är det att har har likheter med den amerikanska kult komik ikonen Al bundy (tv-serien "Våra värsta år"). Då bägge jobba/jobbade som skoförsäljare.

Remi fick sparken från sitt jobb och beslutade sig för att bli komiker. Ett väldigt bra val då han är en stjärna på youtube (jag skulle inte bli så där jätte förvånad om han får en egen tv-show framöver) och fått kändis status runt om i världen. Kolla in hans videos och döm själv vet ja. Jag fick mig ett par skratt ialla fall xD



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy