n1wzAdy

Ekorrflickan Makoto från BlazBluecomment_here


Sexism, loli varning och pure eyecandy, nä, vardå någonstans? xD

Jag testade på Arc Systems (Guilty Gear, Dragon Ball Z mfl) fighting spel Blazblue till PS3an hos en kompis igår för allra första gången. Jag ska vara helt ärlig och säga som det är, jag har inte spelat någon utav Arc Systems tidigare fighting titlar. Så jag visste inte riktigt vad jag skulle komma att förvänta mig.

Saken vart väl inte direkt bättre utav det faktumet att jag inte är så där jätte bra på just genren fighting heller. Men jag gjorde ett tappert försök ialla fall. Det vart pinsamt värre redan vid valet utav karaktär. Min kompis började asflabba åt mig och roppade "Ah ha! så du gillar furries alltså? xD".

Vad min vän syftade på var mitt val utav ekorrflickan Makoto (som lades till i Blazblue via en DLC). Inte vet jag, jag tyckte hon var söt, sen tycker jag om både ekorrar och kvinnor. Så valet föll sig rätt naturligt för mig. Det visade sig dessutom att Makoto är mer än bara söt, hon är dödligt jäkla farlig när man väl lärt sig hennes attacker, combos osv.

Jag lyckades till och med att vinna min första match! So yeah, ekorrflickor och Makoto äger ^^



/Player X
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy