n1wzAdy

Chuck Norris gästar i Marios världcomment_here


Mario har inte en suck emot Chuck Norris foot of pain.

Jag har just precis hittat dagens lol kandidat (utan tvekan).  Alla har vi nog hört åtminståne ETT Chuck Norris skämt under våran livstid. Men när Chuck får för sig att slå sig in i Marios värld, så har man lite svårt att hålla sig för skratt. Och let´s face It, till och med döden fruktar Chuck Norris xD

"Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there. "



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: LIENE

sv: hur kan du veta att tinnitus är inte kul om du inte haft det? Det är värre än man kan föreställa sig:O jag fattar inte ens. Mygg är irriterande men ljudet i örat är ännu mer störande. Dock försvinner det då och då:) så det betyder inte att mitt/mina öron är helt paj:) Kan ha en öronsjukdom. Glömde vad den heter. Men den kan försvinna:) Så jag har börjat se positivare. Först trodde jag verkligen det är endast tinnitus man har om man har ljud i öronen.

Date: 2011-08-27 Time: 19:04:24 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Robin

- LIENE

För att jag hade en träslöjdslärare på högstadiet i tre år som led utav just tinnitus. Redan första dagen som vi hade honom så talade han om hur otroligt smärtsamt det är att lida utav tinnitus.



Samt så hade jag problem med hörseln under en period på gymnasiet efter en olycka under ett experiment (vi höll på med el).



Idag är allt dock allright, så jag hoppas att det löser sig för dig med :-d

Date: 2011-08-27 Time: 19:27:20 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: M*

- Hahahahahaha älskar Chuck Norris! Kram vännen!

Date: 2011-08-27 Time: 22:33:14 Url: http://dajeroma.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy