n1wzAdy

Battlefield 3 Aftershock - För Ipad och Iphone!comment_here


Troligen så kommer BF3 - Aftershock (det är det officiella ordet ialla fall) att ha samma release datum som BF3, vill säga den 25 oktober i år.

Jag hade en rätt vild debatt med en bekant vid lunchrasten idag gällande det här med FPS spel till mobiler eller handhållna spelkonsoller. Min kollega menade på att det mesta som finns där ute på marknaden idag är rent skräp, det kan jag till stor del hålla med om faktiskt.

Men, det finns potential och möjligheter att utveckla något riktigt unikt för både mobil och de mobila spelenheterna. Ta ID Softwares Rage för IP4 och Ipad t.ex, den titeln var och är inte så jäkla dålig imo, men den lämnar en hel del övrigt att önska.

Kanske kan EA fylla de luckorna med sitt BF3 - Aftershock? jag är hoppfull efter att ha läst och sett flertalet trailers ifrån spelet ialla fall. Den enskillt största anledning att FPS spel blir crap till mobila enheter är att kontrollerna för det mesta suger eller så har spelet en väldigt dålig uppdateringsfrekvens (alltså att spelet laggar som tusan när det blir för mycket saker på skärmen samtidigt).

Så vi får se om BF3 - Aftershock kan vända den negativa trenden helt enkelt. Låt oss hålla tummarna! En sak är ialla fall säker där emot, BF3 kommer att äga allt och alla.



/Player X
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: haha jadu jag vet inte :P

Date: 2011-08-22 Time: 14:21:50 Url: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv; Ja verkligen! Så himla gott! :D

Date: 2011-08-22 Time: 15:43:51 Url: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: meli

sv: ja min helg har varit supermysig! :) Själv?

Date: 2011-08-22 Time: 15:50:52 Url: http://mmeeli.se
Postat av: Robin

- vadfanskajagheta

Inte en chans att jag skulle tatuera in en url adress på min kropp...



- meli

Jag har läst sjukt mycket i helgen, sedan kollade jag på någon helt sjuk jäkla film vid namn "Monster slayer" eller något sådant xD

Date: 2011-08-22 Time: 16:16:57 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy