n1wzAdy

Woodstock 1999 - Bästa sommaren i mitt livcomment_here


Många bra artister spelade live vid Woodstock 1999.

När Woodstock 1999 sändes live via ZTV så var det sista året och terminen för mig på högstadiet. Efter sommarlovet så väntade gymnasiet för min del. Så det gällde att passa på att leva livet medans man kunde. Samma sommar så hade jag lyckats att både bli packad som tusan, sett Iron Maiden live i globen, hamnat i slagsmål och köpt min första djurgårds matchtröja.

Fast nästan bäst av allt var nog Woodstock 1999. Jag var visserligen inte där personligen, men jag såg hela allt ihop via ZTV på tv. Det var på sätt och vis pricken över I:t på en redan så perfekt sommar. Det var sjukt många bra artister som spelade live vid Woodstock 1999.

Bland annat Korn, Limpbizkit, Megadeth och Metallica. Jag kommer även ihåg att det var en grymt varm sommar 1999 och att jag plus några till öppnat vart enda fönster i lägenheten, samt att vi typ endast hade shorts på oss. Stämningen var väldigt intensiv och laddad trots att man inte var där på plats i Woodstock (vi hade kopplat in våran gigantiska stereoanläggning), och givetvis så var inte päronen mina hemma (de var borta över helgen och hade no clue att jag bjudit hem folk, hoppas att de inte dödar mig i efterhand om de läser det här xD).

Så allt det där tillsammans utgjorde min bästa sommar ever. Jag hoppas att jag får uppleva något liknande igen inom en snar framtid, för man kände sig verkligen odödlig och tidslös. Man ville helt enkelt att det roliga aldrig skulle ta slut.

Har ni (våra läsare) några sådana minnen som ni har lust att dela med er utav?



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: patricia

det kan man undra, men jag kommer inte vara en av dom. ;)

Date: 2011-04-30 Time: 13:55:42 Url: http://lifeaspatricia.blogg.se/
Postat av: HANNA

japp, the ring ^^

Date: 2011-04-30 Time: 14:00:55 Url: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

mja :)



hehe :D

Date: 2011-04-30 Time: 14:38:16 Url: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Robin

- patricia

Ah =)



- HANNA

En bra film i övrigt ^^



- MATILDA

Jag har väl mer eller mindre ALLTID räknas till "the others" P:

Date: 2011-04-30 Time: 14:59:29 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- åh jag hade gärna velat se metallica live!

Date: 2011-04-30 Time: 17:51:28 Url: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Robin

- M E R E I

Att se Rage Against The Machine i deras prime day´s hade inte varit helt fel det heller precis ^^

Date: 2011-04-30 Time: 18:57:59 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy