n1wzAdy

Gojibär - Don´t belive the hype, eller?comment_here


Good stuff eller bara bs?

Ska man jobba och träna så hårt som jag gör då gäller det att sköta om den egna hälsan och äta rätt saker också. Och efter att hört om de mytdomsbundna och beryktade gojibären ett antal X gånger. Så var jag bara tvungen att kolla upp saken närmare.

För så som gojibären beskrivits så kan man tro att det inte finns NÅGOT som bären inte kan bota. Nu ska man givetvis ta det där med en stor näve salt. Men, det som jag där emot vet är att folk tappat vikt, fått mer energi och fått bättre koncentrationsförmåga.

Så jag tänkte agera försökskanin för att ta reda på sanningen om gojibären (så att det inte bara handlar om någon slags placeboeffekt).


Hon vart vacker, vältränad och sexig ENBART genom att äta gojibär, och givetvis så driver jag bara med er.

En fotnot dock, kineserna har användt sig utav gojibären sedan urminnes tider för att få en bättre hälsa (de till och med hyllar bären varje år i Kina). Så någon sanningen borde det logiskt sätt ligga i det. Men vi får se, jag beställde ialla fall 1kg för ett dygn sedan.

Jag kommer att äta en näve gojibär om dagen till frukost. Med start nu på tisdag (för jag tror inte att jag hinner få hem allt innan de röda dagarna drar igång). Jag vill dock klargöra redan nu att jag inte går runt och tror att gojibären kan åstadkomma något slags guda mirakel med mig.

Typ att jag får evig ungdom, odödlighet, Hulkens styrka eller att jag blir uthållig som en porrstjärna i sängen. Nej, jag blir glad för om de bara ger mig extra energi i vardagen, bättre hälsa, samt att jag kanske går ner snabbare i vikt.

I sådant fall är jag mer än nöjd, och då kommer jag helt klart att fortsätta att köpa gojibären. Kanske har ni (våra läsare) redan testat på gojibären? vad är eran åsikt kring det hela i sådant fall? funkar det?



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy