n1wzAdy

Vältränade kvinnor - Yes pleasecomment_here


Ashley Lawrence is hawttttt.

Först och främst, nej. Jag har inget emot tjejer/kvinnor som INTE är vältränade. Men precis som alla andra människor i hela världen. Så har man sin typ av smak. Och jag gillar tjejer som är vältränade. Sedan har man faktist all rätt att drömma också, right?. Och ärligt talat, med tanke på dom skyhöga kraven man har på sig själv. Så sätter man givetvis ribban högt.

But ofcourse, utsidan är inte allt. Men jag har väldigt svårt att se mig själv med en person som inte är aktiv, sportar eller tränar själv. Kanske fler som känner samma sak? man som kvinna. I vilket fall så dedikerar jag följande videos till alla dom vältränade damerna där ute. You rock!

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy