n1wzAdy

Stalker dag 12 - Mystisk död sprider sig och mörkret är min väncomment_here


Som en ninja smyger fram i mörkret. Så närmar jag mig mitt offer. Han var chanslös.

Jag har märkt av att det finns fler fraktioner än bara banditer, militärer och andra stalkers. Jag lyckades hamna i korselden mellan fientlig militär och några soldater som jag aldrig sett tidigare. Det var ett massivt slagfält. Jag trodde först att alla i den sönder fallna basen var döda (då jag varit där tidigare och renast upp).

Men nej, sådant var inte fallet. Dock så var bägge lagen fiender till mig. Så jag sköt på allt som rörde sig. Mina handgranater var mina bästa vänner i det här läget. När allt var över, så kom jag att tänka på vietnam filmen "Hamburger hill".  Det var ett sånt pass blodigt slag, lik staplade på lik.


Vet inte varför, men det ligger lik kring flera lägereldar runt omkring farozonen.

Och på tal om lik, wow pesten känner kanske en del till (den digitala pesten som nästan tog död på allt och alla i Wow). Det verkar som om det är någon värre version utav svin influensan som härjar runt i farozonen. I början la jag inte direkt märke till det, men sedan så var det oundvikligt att INTE se högarna av lik som placerats runt läger eldarna.

Vet inte om det är den höga radioaktiviteten som tagit död på alla dom här människorna. Hur som helst så är dom jävligt döda, och jag har fått ännu en påminnelse om att jag befinner mig på en plats som är raka motsvarigheten till paradiset. Här finns inget annat än döden, förpakat i olika färger och storlekar.

Det känns dock tryggt att veta att jag fått tag i en Biohazard dräkt, som skyddar mig från dom höga doserna utav dödlig radioaktivitet.

Over and out!

/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy