n1wzAdy

Johnny Bazookatone - Riktigt skön musikcomment_here


Vart inte så mycket av Johnny B tyvärr, då spelet tok floppade.

Nu ska jag ta er way back in time, med spelet Johnny Bazookatone. JB kom ut i början utav 1996 för 3DO, PC, Saturn och PS1. Utvecklat utav Arc Developments. Spelet i sig var inte så där jätte mycket att hurra över. Ett högst mediokert action/plattforms spel.

Men, det är inte därför jag kommer ihåg eller äns köpte spelet. Musiken är såååå darn kick ass. Tror JB fick under 70% i snitt eller något sånt när det kom ut. Jag spelade det ett par gånger på Nallens minns jag, men när en annan liten titel vid namn Super Mario 64 och Crash Bandicoot kom ut.

Så återkom jag inte till JB något mer. Hans karriär tog slut lika snabbt som den startade, synd att dom inte gjorde något bättre utav konceptet. Musiken är typ det enda som är värt att minnas spelet för. Så därför bjuder jag på just den delen, enjoy!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Emmy

Usch och fy för blåst :-/

här är det iaf sol för 4:e dagen nu. Härligt!



Hoppas du har en fin dag?!

Date: 2010-09-29 Time: 11:43:41 Url: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: Emma och BEa

Veckans blogg!!!

Ta chansen att vara med i våran bloggtävling där du blir länkad i våran spalt under en veckas tid!!!

Date: 2010-09-29 Time: 11:50:04 Url: http://tjugotredje.blogg.se/
Postat av: Robin

Skönt att höra ^^. Jag hade en fin dag enda tills jag hörde om mordet på Elin...nu mår jag bara så jävla illa. Vore bra om regeringen kunde ta sitt jävla ansvar någon gång.



Hur många fler såna här överfall ska det få ske i Sverige? fast enligt Gudrun Schyman så är det ju bara rent nonsens, sådana problem existerar inte i Sverige.



Får ursäkta mig, men jag är så innåt helvete pissed för tillfället. Elin kunde lika väl ha varit min vän, flickvän eller syster. Mina tankar går just nu till hennes anhöriga och familj. Hoppas att du får en bra dag ialla fall.

Date: 2010-09-29 Time: 11:50:54 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy