n1wzAdy

American Mcgee's Alice 2 - Alice Madness Returnscomment_here


Den här bilden pryder nu mera mitt datorskrivbord.

Enda sedan jag såg den första tecknade filmen "Alice i underlandet" från Disney så har jag gillat det där lite annorlunda, galna och fantasifulla. Dock måste jag erkänna att jag tycker om American Mcgee´s tolkning bäst (även om den nya filmen utav Tim Burton var riktigt bra).

Vet inte, gillar den där mörkare, ondare, paranoida och psykopatiska bilden utav Alice.  Första Alice spelet var ju hur jäkla klockrent som helst. Och spelet som följde den nya filmen var ju inte så där jätte mycket att hurra över precis nej...

Det nya Alice spelet verkar inte dra ner på krutet vad det gäller galenheter och mardröms liknande miljöer och karaktärer. Den nya trailern understryker det det sist nämda om inte annat. Undrar dock vad systemkraven kommer att landa på för PCn´s del. För det ser ut att vara rätt saftiga grafik/animations uppvisningar.

Alice 2 är än så länge en TBA titel och är tänkt att komma ut till PS3, 360 och PC via EA och utvecklaren Spicy Horse (Mcgee´s företag). Några förväntans fulla fans bland våra läsare kanske? så att jag inte känner mig helt ensam på den fronten.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: liindblaads

hmm nästa va fruarna på österlen har jag för mig :P eller ngt liknande ;)

Date: 2010-09-20 Time: 23:22:28 Url: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Robin

Bäst att rista in sändnings datumet i pannan med en rostig kniv så att jag inte glömmer det. Intresse smurfarnas samlingsklubb formligen exploderar pga överbelastning.

Date: 2010-09-21 Time: 00:23:54 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy