n1wzAdy

Pantera + kylla från helvetetcomment_here


Pantera som vi minns dom. Ett oslagbart trash metal gäng.

Fy satan i helvete vad kallt det varit idag, ändå är det inte äns minus grader. Jag är nog inte den enda som undrar över hur vintern i år ska bli. Blir det 30minus i år igen, eller blir det bara plask och slask?. Blir det lite snö och ett par minus så tänker inte jag gnälla ialla fall.

Ska förska mig på att åka skidor för första gången sedan jag var liten i sådant fall. Sen så tänker jag väl även på dom stackars satar som måste jobbe ute i kylan + dom som riskerar att frysa ihjäl (många äldre som är i riskzonen där).

Ja, för jag antar att ni redan hört att dom tänker höja elpriset i år igen?. Fantastiskt, jag undrar just hur många det är som inte kommer att ha råd att betala sina elräkningar i år som följd utav höjningarna?. Det är ju för fan ingen konkurrens alls inom den marknaden *kartellbildning host host*

Så jag hoppas verkligen inte på någon kall repris utav förra årets vinter...men från något väldigt kallt till något väldigt varmt. Pantera, the cowboy´s from hell!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Linn

Kika in mina bloggtävlingar, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

Date: 2010-10-25 Time: 19:26:29 Url: http://linnlagerskog.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy