n1wzAdy

Dubstep - Orgasm för dina öroncomment_here


Vem behöver hörlurar liksom, inte han ialla fall.

Tonar ner för idag med ett urval Dubstep låtar. Som jag tyckte var/är riktigt bra. För att vara helt ärlig, så är jag en relativt ny lyssnare utav den genren. Så jag kan inte säga så värst mycket om genren stort (inte än ialla fall), förutom att det var skönt att hitta lite nya musiker och låtar.

Vad jag förstått det som så är Dubstep en underground scen. Är inget man direkt kommer att få se/höra på radio eller MTV, om jag säger så. Nåja, ni får själva avgöra om det är eran grej eller ej. Tack för mig och godnatt!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Anonym

- grymt bra!

Date: 2010-10-28 Time: 10:08:05 Url: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: becca

sv: tack för din kommentar :) allt bra med dej?=)

Date: 2010-10-28 Time: 11:48:54 Url: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Robin

- Dajeroma

Helt klart, började lyssna på den här typen av musikgenre igår!



- Becca

Det var så lite så ^^, jodå. Försöker bunkra ihop allt jag behöver för att överleva vintern typ haha. Enda jag inte bockat av på listan är en kvinna (skämt). Men jag är väldigt glad för att man fixat fram allt vad vinter kläder osv heter. För jag slår vad om att det kommer att slå om över en natt. Och då står man där med skägget i brevlådan.

Date: 2010-10-28 Time: 11:57:34 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy