n1wzAdy

Diablo 3 2015? - Blizzard ffs...comment_here


D3, nästa DNF titel?. Verkar inte bättre tyvärr.

Jaha, då var Blizzcon över för i år. Diablo 3 var det enda jag riktat in mig på, mer eller mindre. Men fortfarande inget release datum. Diablo 2 släpptes år 2001 och vi är på väg mot 2011 snart. Det börjar bli lite, lite drygt med den eviga väntan. Och nu surras det om att Diablo 3 INTE kommer att släppas förren år 2015.

Vad i helvete liksom. Vi har väntat tillräckligt länge nu, släpp wow mjölkandet och droppa D3 tack. Förstår på sätt och vis att dom är trötta på allt whinade om release datum hit och dit. Det hade kanske varit bättre om dom inte vissat upp D3 så tidigt som dom gjort.

Hade projektet t.ex varit okänt (eller icke offentlig gjort) tills typ, förra sommaren. Då hade ju inte gnället varit lika påtaligt. Men nu har vi ju känt till spelet i, vad är det 3år+?.

Så det är ju inte så jätte konstigt att Diablo fansen kokar av ilska över att spelet aldrig släpps. Diablo 3 har till och med börjats att jämnföras med Duke Nukem Forever (som nu faktist kommer att släppas, efter mycket och men), då spelet aldrig färdigställs någon gång. Eller så flyttas det bara fram.

*Suck* Jag får nötta vidare på Baldurs Gate serien tills vidare. För det lär dröja innan D3 kommer ut.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Julia

Ja det tycker jag absolut, det är riktigt effektivt och kul på samma gång! :)



Haha jag spelade också diablo förut när jag var mindre. lite komiskt bara, jag fattade inte att det hette Diablo 2 (Diablo II) så jag sa att jag spelade Diablo ii :P

Date: 2010-10-25 Time: 18:25:20 Url: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag har börjat märka resultat när jag började att powerwalka med handvikter (sen att jag tränar/lyfter skrot tre gånger i veckan). Men varför inte, tänker kolla närmare på det där.



Haha, hela min familj (förutom min moder) är Diablo fans och hardcore spelare. Farsan lugnade nerverna lite när han fick Starcraft 2 ialla fall. Jag kommer att installera Diablo 2 + expansionen igen på min dator, suget har blivit för stort.

Date: 2010-10-25 Time: 19:31:49 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy