n1wzAdy

Whitesnake made my daycomment_here


Coverdale är utan tvekan en utav dom bästa rock sångarna i historien.

Satt och hade en mailkonversation med träningsexperten Martin löwgren (som vi nu mera är en stolt samarbetspartner till) till tidigt imorse. Han har fått nöjet att få hjälpa kampsports stjärnan Jörgen Kruth (en utav mina svenska favoriter, han är bad ass!) att komma i form inför sin match mot giganten Bob Sapp.

En tungviktsmatch som går av stapeln den 27 november i Hovet sthlm (Rumble of the kings, köp biljetter nu!). Själv är jag helt övertygad om att Jörgen kommer att vinna. Sapp är allmänt känd för att ha en urusel kondis, han pallar ALDRIG mer än max 2-3minuter.

Han är en förvuxen slagpåse mer eller mindre. Jag tror jag sett honom sparkas ett par gånger bara under alla år jag kollat på K1, hans signatur attack är att veva med armarna som en väderkvarn. Och hoppas att han får in en lyckoträff.

Jag sätter mina pengar på att Jörgen knockar han i 1a eller 2a ronden. Safe money for sure. I övrigt så njuter jag utav mina nya whitesnake skivor (Fick tag i en samlingsbox), dom är så jävla bra att det inte går att beskriva med ord hur mäktiga dom är. Och sångaren David Coverdale får dom fleasta utav nutidens rock poser sångare att framstå som skit.

Whitesnake kommer för evigt att bli ihågkommet som en av de stora rockbanden, ihop med AC/DC, Led Zeppelin, The who mfl.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: ems

hahah du är rolig du;D

Date: 2010-11-23 Time: 15:07:22 Url: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: cindy

Hejsan ! det är frågestund hos mig så du kan bara gärna slänga in några frågor om du vill !

jättefin blogg btw :)

Date: 2010-11-23 Time: 16:37:18 Url: http://ladybui.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

bra låtar =)

Date: 2010-11-23 Time: 17:29:13 Url: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Robin

- ems

Alltid trevligt att man kan underhålla och göra någon glad ^^



- cindy

Åh, tack så mycket! sure, det ska jag väl kunna ordna.



- Laila

Whitesnake har dock gjort många bra låtar ska nämnas. Fast bandet och musiken var som bäst med orginal lineupen.

Date: 2010-11-23 Time: 17:40:26 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy