n1wzAdy

Tangled - Saker trasslar till sig när man har långt hårcomment_here


Take It chill. Jag lovar att jag inte försökte att klippa ditt hår. Okej, pyte lite då.

Det här är lite konstigt faktist. Vanligtvis så brukar Disney vara rätt snabba och duktiga på att göra reklam för sina filmer. Men deras uppkommande film Tangled (som är baserat på den tyska folksagan "Rapuzel" av de bägge bröderna Grimm) som går upp på bio i usa nu om ett par dagar bara (24 november), hade jag inte hört talats om förrän idag.

Ärligt talat så har jag inte sett en sådan cool manlig disney karaktär sedan Aladdin. Killen är ju stört skön, så härligt översäker och kaxig. Flera kändisar har lånat ut sina röster till karaktärerna i Tangled också. Där bland Mandy Moore (som gör rösten åt prinsessan Rapunzel) och Zachary Levi (ger röst åt Flynn Rider, den kaxiga killen).

Och trailern var ju riktigt nice. Jag vet dock inte när filmen kommer ut i Sverige, innan julafton kanske?



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Laila

Jaa det ska bli så mysigt med advent =) Ger ni advent paket ? = )

Date: 2010-11-21 Time: 19:35:30 Url: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Robin

- Laila

Jag brukar ge mina föräldrar något ialla fall, det gör jag. Dom säger att vintern+kylan ska komma ni inom 1-2veckor. Får se hur det blir med den saken dock.

Date: 2010-11-21 Time: 20:21:28 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy