n1wzAdy

NAPALM DEATH live - Grindcore fuck yeah!comment_here


Mark Greenway är ett monster inom deathmetal/grindcore scenen.

Kom att tänka på en sak när jag lyssnade på Napalm Death under kvällen. Varför i helvete söker folk upp band för att basha dom? alltså snacka skit om dom + deras musik. Oftast så vet dom mycket väl om vem/vilka bandet/artisten är och vilken typ av musik han/hon/dom gör.

Likt som tusan så hittar man folk som trashar loss totalt. Fast det är inte band och musik bara, det är precis allt. Oavsett hur pass duktig och fantastisk en person är så finns det alltid, alltid någon liten idiot som ska ösa ur sej en massa galla.

Det rör sig dessutom om riktigt tuffa personangrepp också. Ta den där lilla killen som blivit ett youtube fenomen t.ex. Han har någon slags sjukdom har jag för mig, folk skrev riktigt jävla tunga grejer. Eller som igår då när jag skrev om September.

Någon whinade som fan över att hon inte lätt bra på en specifik livespelning. Men jolly gosh do, cry me a fucking river. Alla har dåliga dagar, även musiker. Till och med gitarrguden Buckethead har haft dåliga livesektioner. ALLA har såna dagar i livet. Klart att det är mer uppenbart när man spelar live inför tusentals personer.

Vad jag vill ha sagt med det här är att jag är så trött på allt negativt skit som folk spyr ut sig på nätet. En person som verklige tröttnade på det där var sångaren Trent ifrån Nine Inch Nails. Om jag inte minns helt fel så hade dom lagt ut sitt album "The slip" via sin hemsida helt gratis (eller något sådant).

Och han fick väl kanske inte riktigt den responsen han hade hoppats på. Han fick ta mycket skit om jag säger så. Man kan väl konstatera det att det finns människor som mår bra utav att klanka ner på andra helt enkelt, och jag anser att dom rent ut sagt är patetiska och tragiska människor. Som man gör bäst i att ignorera (typ som med trolls).

Nej, jag lämnar över ordet till grindcore essen Napalm Death istället. Dom får sätta punkt för den här diskussionen och den här dagen. Tack för mig och ha det great!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Ida

Ska du se julkalendern imorgon? :)

Date: 2010-12-01 Time: 00:08:14 Url: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hahaha ja vissa killar fixar sina läppar xD

Date: 2010-12-01 Time: 02:43:24 Url: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. ja hade sjukt kul:D

Date: 2010-12-01 Time: 03:44:14 Url: http://vadfanskajagheta.se

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy