n1wzAdy

Homefront - Kriget som äger rum mitt ibland osscomment_here


Koas studios och THQs framtidsbild ser inte så där vidare ljus ut precis.

I uppsjön av kommand FPS/action/shooter titlar så tittar Koas studios och THQs action lir Homefront lite försynt fram i den stora massan. Precis som gänget på Koas Studios sa själva "Varför skulle Gamers vilja plocka upp just den här shooter titeln bland alla dom kommande stor titlarna?". Svaret lät inte vänta på sig, Homefront är ett fps spel som sticker ut i mängden.

Mest dels genom dess story och handling. En handling som är riktigt intressant måste jag säga. Jag tror inte Koas studios vågat hoppas på hur pass mycket rätt dom skulle ha med sin handling i spelet, gentmot hur saker å ting utvecklats i verkligheten.

Dom har bland annat haft rätt om Nordkoreas kärnvapenprogram och att Kim Jong-un skulle ta över efter sin far (inte så svår tippat dock). Får se om Kim Jong dör nästa år som i spelet då. För att sammanfatta storyn i Homefront så enas nord och sydkorea och får storhetsvansinne.

Dom droppar en emp bomb från rymden via en sattelit på usa (så att ALL elektronik dör), sedan börjar dom invadera Usa år 2025. Jag såg Homefront redan på E3 i år och läst ett par artiklar kring spelet. Jag är till stor del imponerad så här långt och positivt inställd till spelet.

Vi får se om Koas och THQ kan leverera när Homefront släpps den 11 mars nästa år till PS3, 360 och PC.

/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: angelica

sv haha okej :)

desamma!

Date: 2010-11-21 Time: 20:30:20 Url: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Micke

Verkar vara ett spel i min smak!!! ;-)



Cool sida du har!

Date: 2010-11-21 Time: 21:03:56 Url: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Robin

- Micke

Tack så mycket! jag tror Homefront kan bli riktigt bra faktist. Men som jag nämnt tidigare, jag behöver verkligen en ny gamerburk. Blir en ny för min del när semestern drar igång. Räckte att Stalker hakade så jäkla illa på den burken jag har nu.

Date: 2010-11-21 Time: 21:30:03 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: bella

hahahha okeeej D;

Date: 2010-11-21 Time: 22:14:12 Url: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy