n1wzAdy

1st advent!comment_here


Vad jag vill ha i julklapp i år ^^

Så kom snön och vintern till slut. Kom upp ur sängen för ungefär en timme sedan, det första jag märkte när jag kollade ut genom mitt fönster var detta enorma vinterlandskap som mötte mig utanför fönstret. Och det är runt 8-9minus ute, håller det sig runt där hela vintern så har jag inget att klaga på ialla fall.

Och nu har jag en ny vinterjacka + skor också, som jag fick chansen att prova på igår när jag var ute och gick i skogen. Det enda som jag orar mig för är hur vägarna sköts, för det är stora mängder snö över allt just nu. Men jag tycker mig höra plogbilar redan nu.

Tog mig även friheten att ta fram kameran min och knäppa ett kort på hur det ser ut hos mig i Strängnäs. Fattas bara isbjörnar och tomtar på kortet, så är allt komplett. Så toppar jag med lite julmusik på det. Ha det gött och ha en bra första advent gott folk!


Bara att ta fram skidorna och köra!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: lovisa

sv:samma här:D tack desama!

Date: 2010-11-28 Time: 11:01:16 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

silver är najs! hur firar ni första advent? :)

Date: 2010-11-28 Time: 12:01:09 Url: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Robin

- lovisa

Kram på dig ^^



- GUEVACCI

Med ett par glas rom, ett tänt ljus och kladdkaka. Själv då mate?

Date: 2010-11-28 Time: 13:39:02 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy