n1wzAdy

Gordon Ramsay - Ett vandrande stressmoment/magsårcomment_here


Troligen den mest arga tvpersonen i modern tid. Kanske vore anger management något för Gordon?

Jag vet inte hur mycket som är fejk och scripptat i Hell´s Kitchen eller om Gordon Ramsay bara spelar en roll. Men jag tål verkligen inte karl fan. Det enda han gör är att skrika och förolämpa folk. Men själv whinar han som en liten bitch om någon äger han o matlagning (han har gästat andra matlagningsprogram där han blivit totalt överkörd av folk med bättre skills än han själv).

Hell´s Kitchen är i min mening bara ett i raden av förnedrings program. Själva underhållningen ligger i att han är ett arsel och att folk far illa. Jag menar, vem skulle seriöst vilja jobba ihop med en person som skriker och härjar runt hela tiden?. Man lär se ut som 40 innan man fyllt 25 i hans närhet.

Jag känner inte Gordon personligen, men skulle jag jobba ihop med honom som kock och han höll på så där mot mig. Då skulle jag be han att fara åt helvete. Pengar spelar inte så stor roll när man mår illa mentalt och fysiskt. Kort sagt, It´s not worth it.

Men istället för att lacka bäver över Gordon så kan vi skratta åt honom istället. Filmerna här nedan fick mig att små le ialla fall.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy