n1wzAdy

Iron Man 2 + AC/DC = Santcomment_here



Yepp, en uppföljare på Iron Man filmen vart ett faktum för mig för en stund sen. Kollade igentligen efter mer detaljerade info kring AC/DC och deras turne planer. Men då fick jag istället fram att AC/DC har flera låtar med i Iron Man 2 (Razors Edge och Shoot to thrill bland annat). Sen fan jag en trailer för Iron Man 2.


Agnus young och AC/DC kommer till Sverige i sommar, for those about to rock!

Rätt maffig trailer med mycket explosioner och action. Jag har inte sett första filmen, så jag vet å andra sidan inte vad jag ska kunna förvänta mig eller vad för förhoppningar jag ska ha. Minns bara att spelen var crap till samtliga format som den släpptes till (filmlicens spel = crap i 95% av fallen). Rätt imponerande cast lista för filmen ialla fall. Där bland finner man följande personer.

Robert Downey Jr - Iron Man/Tony Stark

Scarlett Johansson - Natasha Romanoff

Samuel L. Jackson - Nick Fury

Mickey Rourke - Ivan Vanko

Mickey och Samuel är två skådespelare som jag gillar väldigt mycket. Så det kanske är värt att se den på bio (i maj månad går den upp på duken i usa. Så gissningsvis så kommer den till Sverige kort där efter).

Iron Man 2 trailer
http://www.youtube.com/watch?v=siQgD9qOhRs&feature=related

Hemsida
http://ironmanmovie.marvel.com/

/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy