n1wzAdy

C64 remix låtarcomment_here


Tror aldrig C64 varit och blir sexigare än så här.

Nu är det bara 3dagar kvar till julafton och semestern närmar sig med stormsteg för min egen del. Men precis som varje år så är det folk som är sent ute med julklapps shoppandet. Folk begär typ det omöjliga utav oss. Ex på det är att man fått mail där folk begär leverans innan jul.

Det är en omöjlighet för oss att fixa och lova en sådan sak
(vi vare sig äger eller styr posten), så vida man inte kör på express leverans. Men det är ändå ingen garanti på att man får grejerna innan julafton (plus att det kostar flera hundra extra). Själv fattar jag inte varför folk alltid, alltid ska vänta in i det sista med att fixa saker kring julen?

Sen tar folk ut sin ilska på butiken som dom handlat ifrån. No fair play tycker jag. Men trots det jag just nämnt så har den här julen varit betydligt mer strukturerade än förra året. Så jag ska inte gnälla allt för mycket.

Så därför bjuder jag på några riktigt bra C64remixar och önskar alla våra läsare och kunder en riktigt god jul.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Sara

Vad kul, jag är ett stort fan av hela familjen :D

Date: 2010-12-21 Time: 16:26:50 Url: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Vad hittar du på då? =)

Date: 2010-12-21 Time: 16:35:58 Url: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Robin

- Sara

Tycker tjejerna i familjen är otroligt vackra. Noterade även en rätt rolig sak. Längd skillnaden mellan systrarna är ju hur stor som helst. En en utav dom är nästan 180cm lång, medans en annan knappt är 160!



- L A I L A

Jag sitter och fixar till bloggens design. Får piffa upp allt så gott jag kan. Så får det duga tills att vi byter om allt helt och hållet .Själv då?

Date: 2010-12-21 Time: 17:23:54 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy