n1wzAdy

Jag Panzer - Power metalcomment_here


Bilden fick mig att tänka på filmen "Perfect Storm" (som tragiskt nog är baserad på en sann historia).


Snön bara faller och faller. Jag skottade snö igår, det tog ungefär bara en timme så var eländet tillbaks igen. Sure, motion är nyttigt. Men det är lagom roligt när det blåser och är nästan 10minus ute. Vad som dock är betydligt mer oroande är vägarna.

Dom sa visserligen på tv att dödsantalen varit extremt låga i år (dom räknar med max 300st dödsfall). Men det lugnar inte mina nerver precis. Specielt inte när man ska ut och åka på motorvägen. Nej uch och fy fan. Byter nog samtalsämne.

Det är nu bara en vecka kvar till julafton (fredag), och det verkar som om folk börjat hitta julstämningen (trots det som hände i sthlm, samt elpris höjningarna). Själv ser jag bara fram emot ledighet och lugn och ro. Jag har jobbat extremt mycket hela året i princip.

Och som en bra början på låten så presenterar jag för er det amerikanska power metal bandet Jag Panzer (Yepp, Megadeths Chris Broderick spelade i det bandet förut). 1981 bildades bandet i Colorado Usa, och dom har släppt 8 album sedan 1984 (Ample Destruction). Och dom har ett nytt album på G också, som släpps nästa år (The Scourge of the light).

Ha en fortsatt trevlig helg allihop!



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Sara

Ja skotta snö är aldrig kul, sjukt jobbigt :/

Date: 2010-12-19 Time: 11:55:48 Url: http://aamaziing.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy