n1wzAdy

Duck Sauce - Årets artist?comment_here


Så darn good music.

Man får ursäkta att man stör mitt i julfirandet. Men jag tror jag funnit årets artist (enligt mig ialla fall). Jag kan dock inte ta på mig förtjänsten för den här upptäckten. Jag fick höra det från MMA fightern Mayhem Miller. Han gillade uppenbarligen deras hitlåt "Barbra Streisand".

Any how, Duck Sauce är bandet/artisten som jag syftar på. Som är en mix utav dom bägge musikerna A-trak och Djs Armand Van Helden. Kan inte Duck Sauce få liv i en fest, då finns det banne mig inget som kan göra det.

/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: GUEVACCI

Hellu, nöjd med dina julklappar i år? ;)

Date: 2010-12-25 Time: 01:32:36 Url: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Robin

- GUEVACCI

Yesbox, fick en massa filmer, spel och kläder. Så jag har inget att klaga på :) själv då?

Date: 2010-12-25 Time: 01:55:39 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: Becca

Detsamma killen :D

hoppas att du fick några fina klappar?? :b

Date: 2010-12-25 Time: 07:31:39 Url: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Robin

- Becca

Det fick jag helt klart :) hoppas du fick något trevligt du med!

Date: 2010-12-25 Time: 11:51:13 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy