n1wzAdy

bubble bobble - Sann gamer kärlekcomment_here


Typ det coolaste spelet som gjorts.

Kom att tänka på klassikerna Bubble Bobble idag när min bror frågade efter ett bra spel som han kunde spela på sin GBA när han är åter i militärtjänst igen. Bubble Bobble dök upp i mitt huvud direkt. My god vad många timmar det spelet åt upp för mig när jag var liten.

Tetris, pacman och Bubble Bobble måste banne i mig räknas som tre utav världens mest spelberoende spel. Dessvärre så har ju dock det knappt kommit ut någon nytt bra Bubble Bobble spel den senaste tiden. Jag var/är uppväxt med spelen till Nes och GBA, dom kommer jag aldrig någonsin att glömma bort.

Det enda nya Bubble Bobble spelet som jag faktist tycker om är Bubble Bobble Plus till Wii. Taito och Fukio Mitsuji kan vara väldigt stolta över sin skapelse. Som än idag spelas flitigt över hela världen (och arkad version är fortfarande grymt popis).

Har man inte spelat Bubble Bobble så är det på tiden. Musiken från spelen skulle jag btw känna igen var som helst, musiken är odödlig och epic.



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: liindblaads

Men ack så bra :D

Date: 2010-12-30 Time: 19:42:41 Url: http://liindblaads.se

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy