n1wzAdy

Stalker dag 2 - Regnoväder och attack utav en banditbascomment_here


Jag körde en rambo på honom med kniven. Sedan vart det tyst som graven.

Det är inte enkelt att vara en person som tappat minnet och hamnat mitt ute i ingenstans bland mutanter, banditer och gangsters. Vägen till att finna vem man är och vem som är ansvarig för allt, är långt ifrån lätt.

Jag och mina vänner raidade en banditbas för att frige deras tillfångna tagna kompis idag. Läget var minst sagt spänt, det regnade och åskan trummade på. Vi stod där bland buskar och träd. Snart skulle helvetet braka loss.


Jag och ett gäng militär/scouter gör oss redo för att frita deras kamerat från en banditbas.

En bandit fick syn på mig och ropade något på ryska och sedan var gunfighten i full gång. Jag lyckades få tag på ett avsågat hagelgevär från en bandit som jag sköt i ögat på cirka en meters avstånd med min pistol, som fumlade runt mörkret. Jag gömde mig bakom en tegelvägg med geväret i händerna. Skottlossning hörs över allt. Jag lutade mig ut i regnet och fick syn på två banditer som stod och trök inuti i ett mindre hus.

Jag smög mig fram till dörröppningen. Sedan sa jag tyst för mig själv "Say hello to my little friend", dom två banditerna var no more. Efter cirka 15minuter så var alla banditerna döda och uppdraget var slutfört. Dessvärre så dog en utav mina vänner. Likt en gravplundrare så började jag söka igenom vart enda lik efter nödvändig proviant och eventuella vapen och ammo.

Ännu en dag i stalker´s värld är nu avklarad. Over and out!

/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy