n1wzAdy

Pole Position - Atari 5200 reklamcomment_here

pole position atari 5200
1983 var jag inte äns född. Så jag har dessvärre aldrig någonsin spelat Pole Position. 

Jag vet inte om det bara är jag. Men var inte reklamfilmerna bättre förr? Och då speciellt de som rörde TV-dataspel. Det tycktes liksom vara mer humor och underhållningsvärde i de äldre TV-spels reklamerna. Klart att det finns undantag. Men nu mera så är det rätt basic grejer som man visar upp.

Typ "Det här är vår produkt. Köp den!". Själv så såg jag precis Pole Position (För Atari 5200) klippet för allra första gången, och jag skrattade till och med! Själv kan jag knappt minnas när jag skrattade åt en reklamfilm för TV-spel senast.

Kanske finns det någon utav våra läsare som faktiskt såg den här reklamen när den var aktuell?




robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy