n1wzAdy

Book of spells tävling - Och vinnaren är?comment_here

book of spells
Så nära riktig magi som du bara kan komma.

Så var det dags att avsluta Book of spells tävlingen. Och avslöja vem det var som vann det hela. Denna gången vart det en lycklig vinnare vid namn Jessica Sundberg (som bör ha fått vårt vinnarmail). Så stort grattis till Jennie =) Och bättre lycka nästa gång till de som inte vann.

Men var inte ledsna, för det kommer upp en ny tävling nu i veckan!

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: jennie L

Meeen jag har inte fått nagot mejl så ni far garna prova att skicka det igen! :-d

Svar: Det är jag som får be om ursäkt. Jag mailade rätt person (Jessica Sundberg). Men jag råkade skriva ut fel person i inlägget (vilket jag nu också ändrat). Jag beklagar detta.
Det kommer dock upp en ny tävling imorgon som du kan delta i =) Ännu en gång, ledsen för det inträffade!
The Gaming Ground

Date: 2013-02-11 Time: 15:17:14 Url:

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy