n1wzAdy

Quite zeo-x-s - Måste bara ses!comment_here


Kanske den coolaste grafik/3D videon jag någonsin sett.

Ibland så behövs vare sig ord, handling eller äns musik för att framför ett kratfullt budskap eller för att få en häftig upplevelse. Jag lyckades hitta just precis en sådan mäktig upplevelse. Brothomstates, Unc och Izeds förstaplats video "Quite Zeo-x-s", som vann 2010 utgåvan av Scene.org. Det här måste ni bara se! (ja, jag räknar faktiskt det här som konst, eller konst i rörelse).

Jag kan bara föreställa mig hur uber mäktigt det skulle vara att få se Quite Zero XS på en stor och biffig HD/3D Tv. Det vattnas i munnen på mig bara på själva tanken. Jag började även tänka på hur häftigt det skulle vara att få vandra i en sådan här värld i Virtual Reality?

Det skulle mycket väl kunna vara det häftigaste man skulle kunna uppleva på våran planet. Men tills det blir en verklighet, håll till godo med videon.



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: lowi

ja eller att man inte får placera sin egen röv där..

Date: 2011-11-04 Time: 15:52:52 Url: http://whoshotlowi.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVAR: Haha, jajjemen ; ) En Ford Fiesta ST, så det är ju sportmodellen av ford fiestan :D Och ja.. Jag får väl erkänna att jag gillar att leka lite :D

Date: 2011-11-04 Time: 16:06:52 Url: http://lindablom.se
Postat av: Sara

Ja fy för kylan!

Date: 2011-11-04 Time: 16:40:08 Url: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Det är en av mina favoritmat också men är jag ute i en restaurang vill jag ha något som jag själv inte kan tillaga så ris och nudlar som är aningen för sliskiga är inte 10 stjärnor enligt mig.

Date: 2011-11-04 Time: 17:13:36 Url: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag håller på att ändra i min blogg, undrar om du har några åsikter?

kram :)

Date: 2011-11-04 Time: 17:57:55 Url:
Postat av: ella

Hej jag håller på att ändra i min blogg, undrar om du har några åsikter?

kram :)

Date: 2011-11-04 Time: 17:58:31 Url: http://photobyella.se
Postat av: EMMAS!

vad görs?:D kram

Date: 2011-11-04 Time: 18:21:51 Url: http://eemma.se
Postat av: Robin

- lowi

Haha, ja, den versionen skulle det ju också kunna vara xD



- Lily

Leka lite need for speed då och då ^^



- Sara

Får se hur länge värmen håller sig i Sverige, hoppas att man slipper en 30minus vinter till ialla fall...



- LIENE

Jo givetvis, man går ju inte ut och äter något som man lätt kan fixa till själv hemma =) så jag förstår dig!

Date: 2011-11-05 Time: 22:37:41 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy